Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Ένα λουλούδι στον κήπο σου.


Νύχτωσε. Εδώ και ώρα στο κρεβάτι , κάθομαι και σκέφτομαι . Κλαίω και φοβάμαι . Μιλάω με ανθρώπους και όλοι τους με κάποια καλή πρόθεση να βοηθήσουν . Τι όμορφο .
Η καρδία μου χτυπά δυνατά και το ρολόι δίπλα στο αυτί μου κάνει έναν ενοχλητικό και αγχωτικό ήχο . Τικ-Τακ.Τικ-Τακ.
Προσπαθώ να συγκεντρωθώ σε κάτι αλλά το μυαλό μου διαρκώς αλλού . Δεν είμαι καλά. Τρομάζω,φωνάζω και ζαλίζομαι . Η φωνή μου κλείνει και τα μάτια μου θολά προσπαθούν να συγκρατήσουν όλα τα χρώματα της οθόνης . Το κινητό μου φωτίζει, η καλή μου φίλη. Μια καλή μου φίλη.
Υπέροχος άνθρωπος, που διαβάζει χημεία . Κοιτάζω γύρω μου και προσπαθώ να συνειδητοποιήσω πόσοι είναι αυτοί οι άνθρωποι που πραγματικά ενδιαφέρονται . Ενδιαφέρονται τόσο . Τρεις υπέροχες γυναίκες έχω μες την ζωή μου , την κάθε μια διαφορετικά .
Η κάθε μια και ένα συμπλήρωμα μου. Έτσι είναι πάντα. Σίγουρα και εσύ θα βρεις έναν ή όχι μόνο έναν άνθρωπο να είναι δίπλα σου να σου κρατά το χέρι .Να νοιάζεται και να ανησυχεί .
Τι μεγάλη ευτυχία ! Ποιος άνθρωπος θα ήταν αυτός που δεν θα ήθελε κάτι τέτοιο; Ποιος άνθρωπος θα θελε να είναι μόνος.
Στη ζωή μου είστε ένα καράβι με τα πανιά του συνεχώς ανοιγμένα , είστε το νερό που χρειάζεται ένα λουλούδι να μην μαραθεί.
Γιατί αυτό είμαστε όλοι μας. Λουλούδια. Ο κάθε ένας κάποιο ξεχωριστό λουλούδι, διαφορετικά χρώματα , άλλο μεγάλωμα και μετά κάποιος διαφορετικός θάνατος για τον καθένα μας.
Ποτέ δεν θέλεις να δεις ένα λουλούδι μόνο του γιατί όσο όμορφο κι αν είναι , είναι μόνο.
Τα διαφορετικά χρώματα και το κάτι όμορφο είναι αυτό που σε κάνει να ηρεμείς.
Μέσα στον δικό μου κήπο, έχω παρέα τρία όμορφα λουλούδια που δεν θέλω να ξεραθούν ποτέ.
Οι φίλοι μας είναι ζωή . Οι φίλοι μας είναι δύναμη και ανάγκη . Οι φίλοι είναι ο έρωτας.
Κάθε τι στην ζωή μας έχει σχέση ερωτική . Από την μυρωδιά του μέχρι το βλέμμα ή το άγγιγμα του ,και από την εμφάνιση του όποιου πράγματος .Θέμα ερωτισμού.
Όλα μπορείς να τα ερωτευτείς ,να δώσεις τη ζωή σου και να ταξιδευτείς .
Τη ζωή σου , την διαμορφώνεις εσύ .
Τον κήπο σου επίσης. Χρώματα χιλιάδες, αλλά δεν μας αρέσουν όλα.
Κάνε τις επιλογές σου .
Η στάση μου δεν άλλαξε, αγκαλιά με τον υπολογιστή ,χαζεύοντας ένα σκοτεινό δωμάτιο και χαμογελώντας κρυφά κι ας υπάρχει ένας φόβος μέσα μου.
Θα είμαι εδώ , ότι και αν χρειαστείς. Θα είμαι εδώ, όποτε κι αν φοβηθείς.
Θα είμαι εδώ, αν θες να αγαπηθείς.
Θα είμαι εδώ, για σένα καλέ μου φιλέ .
Κάτω απ'το πάπλωμα κρυμμένη και χωρίς αναπνοή , η μουσική θα κλείσει.
Καληνύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σου μετράει,δε το ξέρεις;